TESCO MOBILE

 

Webová stránka:www.tescomobile.cz
Obor činnosti:nezávislý mobilní operátor
Město:Česká republika

Aplikace Tesco Mobile

Pro společnost Tesco Mobile jsme realizovali Mobilní a webovou samoobsluhu, díky které uživatel ovládá svůj účet. Realizovali jsme zakázky od grafického návrhu až po provoz aplikací, a následnou podporu. Následně jsme realizovali nové webové stránky pro Tesco Mobile, kde jsme integrovali jednotné přihlášení pro web i samoobsluhu. Zákazník tak dostává personifikované nabídky v mobilní aplikaci, webové samoobsluze a také po přihlášení na webu.

 

Mobilní aplikace

Na začátku přišel požadavek, modernizovat stávající Android aplikaci a následně připravit i verzi pro iOS. Začali jsme návrhem designu a aplikaci vyvíjíme na platformě Xamarin Forms, která umožňuje sdílení funkcionality mezi platformou Android a iOS a tím zrychlí vývoj i údržbu aplikace. Pro vývoj používáme Azure DevOps, která nám pomáhá při správě požadavků, sdílení zdrojových kódů a také při nasazení do jednotlivých obchodů.

Do aplikace integrujeme moderní prvky, a tak naši uživatelé mohou např. využít přihlášení pomocí otisku prstu. Po přihlášení získají přehled o svém profilu, kreditu, hovorech a aktivovaných službách. Dále mohou dokoupit kredit pomocí kreditní karty. Jako bonus získávají zákazníci slevové kupony a možnost soutěžit o zajímavé ceny. Pokud potřebuje uživatel pomoci může využít integrovaného chatu s operátorem pomocí technologie Mluvii.

Webová samoobsluha

Zadáním bylo modernizovat stávající samoobsluhu a přidat funkce dostupné v mobilní aplikaci. Dále byl požadavek přinést propojení mezi samoobsluhou a webem www.tescomobile.cz, aby se zjednodušilo přihlášení uživatelů. Webová samoobsluha obsahuje většinu funkcí jako mobilní aplikace, a navíc je zde možnost stáhnout si daňové doklady k platbám.  Pro vývoj a nasazení jsme opět použili Azure DevOps. Pro klienta byl zvolen framework REACT, který umožňuje tvorbu moderních webových aplikací.

Webové stránky

Na základě naší předchozí spolupráce jsme pro společnost Tesco Mobile realizovali nové webové stránky. Vzhled stránek vycházel ze stávající koncepce, avšak s několika výraznými změnami.

Protože se jedná o společnost, která pracuje s webovými stránkami téměř denně, zásadní výzvou pro nás byla jednoduchá a intuitivní administrace. Hlavní požadavek byl takový, aby si většinu úprav (vkládání novinek, reklamních sliderů, nabídku SIM karet apod.) mohl dělat zákazník sám, bez nutnosti našeho zásahu. Takto jsme celý projekt pojali.

Webové stránky z různých míst spravuje několik administrátorů. Vytvořili jsme práva na míru každému z nich. Chtěli jsme zamezit tomu, aby se v práci vzájemně ovlivňovali a současně, aby správa webu byla pro každého z nich velice rychlá a jednoduchá.

 

V rámci webu si může zákazník objednat požadovanou SIM kartu. Na webových stránkách si zadá pouze typ SIM karty a vyplní adresu. Na základě těchto údajů mu bude SIM karta doručena až domů. Správa těchto požadavků se shromažďuje v jednotné tabulce, ve které si může správce této sekce jednotlivé objednávky stahovat do .xls, filtrovat podle různých parametrů apod. Naším cílem byla následná práce s těmito daty.

Tyto data jsme napojili na další systém, který je tyto data schopen spravovat, třídit a následně na základě dalších zvolených kroků zasílat různé upozornění, newslettry, informace apod. Odpadá stahování a třídění dat tzv. ručně a dá se zvládnout v pár krocích. Potom už správce může jen sledovat, jak se zákazník chová, zda má zájem o nějaké další informace apod.

Zavřít menu